donderdag 21 november 2013

die derde landstaal toch


dit pakje lag al een tijdje te wachten op afwerking
het bestellen van de kamsnaps ging eerst niet zo vlot,
er was een beetje een taalprobleemke tussen mij en den duits
na heldhaftige tussenkomst van meneer oojipie vlotte het plots toch

het werken met de kamsnaps viel zeer goed mee
ondanks de summiere uitleg
( nu ja drukknopen zijn drukknopen, beetje zelfde principe )
je moet wel direct heel goed aanduwen zodat je het pinnetje mooi plat drukt

het laatste restje krokotricot leverde dit baby-pakje op
ge zout er zo direct opnieuw eentje maken





5 opmerkingen:

  1. Een leuk stofje en een tof patroontje (met een handige halsopening)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik heb sinds vandaag de kamsnaps liggen (heel vlotte levering door den duits trouwens), maar ik heb nog geen pakje genaaid :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja eenmaal de taalbarriere wegvalt gaat het heel vlot, mor euhm ik kan echt zo goed als geen duits, had een bezopen leerkracht in het middelbaar, niks van geleerd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondetussen zijn mijn jongens uitgegroeid uit hun krokromaaksels, maar ik blijf het zo'n mooie stofje vinden !

    BeantwoordenVerwijderen