maandag 20 september 2010

mini damesjas




materiaal uit de voorraad
patroon zelf getekend

15 opmerkingen:

  1. Zélf getekend???
    Amai, om van uwe stoel te vallen, zo straf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dit is mooi! Dat zou ik zo kopen voor mijn Oona.
    Is het wol?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja zo wolvilt geloof ik
    ik hoop enkel dat ik nu niet ga moeten niezen van mijn klein spook ( ben eigenlijk allergisch aan wol)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, wat geweldig dat je zelf zo'n patroon kunt tekenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi! En zo te zien is de jongedame er ook erg blij mee :-) Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, zelf getekend? Ik heb al moeite met een bestaand patroon uit een boekske wat aan te passen. Avontuurlijk zeg, maar zeker 100% gelukt!

    Petra
    www.minini.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is dit patroon ergens te verkrijgen ;-) vind het heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige jas (ik zag de versies al van Meisjesmama)! Ja ik ben ook benieuwd of het patroon ergens te verkrijgen is...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi! En ja, ook ik heb interesse in het patroon... verkoop je het niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beste, kan ik op één of andere manier het patroon bekomen? heirman.els@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste,
    ik ben eveneens op zoek naar het patroon om mijn dochter komende winter in dit prachtige manteltje te kunnen hullen. kan het bezorgd worden of wordt het te koop aangeboden?

    BeantwoordenVerwijderen