donderdag 20 mei 2010

tea party dress




het patroontje van oliver s eens uitgeprobeerd, via een patroontjeswissel met meisjesmama deraan geraakt
beetje jammer dat een vrij duur patroon niet klopt, het onderdeel was te wijd alle kanten dus weer versmallen, gelukkig had meisjesmama me al gewaarschuwd dat het niet overeenkwam dus niet rap rap alles in elkaar genaaid maar eerst even gecontroleerd
zou nog een plezant jobke kunnen zijn patroontjes controleren op juistheid ;-)

ben er ook niet echt wild van, het is niks voor mijn dochter, te wijd voor een fijn meiske

nu het broekpakske nog eens uittesten voor stanneman

3 opmerkingen:

  1. Ik heb het zelfde probleem gehad!
    Dat wat ik je opstuurde is wel oké! Voor de vier jaar alleszins.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammer he! Want het is wél een leuk patroon. Hier ook veel te wijd en te kort. Meer voor kleine blokskes dan voor fijne sprietendochters. Wel een heel schoon exemplaartje!
    Trouwens, ik wilde je nog zeggen dat je superfijne en spontane kinderen hebt! Zo'n toffe mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankje, ik denk dat oona graag was blijven spelen en knutselen , die voelde zich direct nogal thuis

    BeantwoordenVerwijderen