woensdag 23 december 2009

whoehoew !!

gisteren, de enige dag dat ik deze vakantie nog werkte was de postbode langsgeweest
vandaag op de post een pakket gaan afhalen

mijn secret santa geschenk is toegekomen en ik ben superblij



ik heb een niet gebonden versie van het nog niet uitgegeven boek oude liefde van deze
heer

ik lees enorm graag en vind het echt een supergeschenk !!

nu nog hopen dat hij even content is met hetgeen ik voor hem gemaakt heb
mannen , niet het gemakkelijkste publiek om iets voor te maken ;-)

2 opmerkingen:

  1. Wees maar zeker dat ik dolblij ben met je geschenk!! Ik vind het al even super!!
    Ook voor mezelf was het bang afwachten wat je van dit pakje zou vinden... ik ben dus ook blij dat je het leuk vindt!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zeg! Ik wens je veel leesplezier :)

    BeantwoordenVerwijderen